close

 

耶!!!博克萊終於開放讓我定X-Factor Forever!好久沒這麼興奮了!而且我又買了隻龍哥娃娃,總算在櫃子被可愛的Mr.Prince香吉士塞滿[真的快塞滿了,我沒有誇大,大大小小加起來有十幾隻了...吧...]前搶救一個位置給我的最愛,可是賣家因為尚在住院中還無法告知我運費讓我匯款...真是流年不利啊...

 

跟同事討論自由鋼彈跟正義鋼彈哪隻比較帥...結論是,我倆都比較喜歡阿斯蘭那隻。另外我也挺喜歡沙漠鋼彈的...日漫主角真是不得我緣啊...

 

 














X-MEN #5
Written by VICTOR GISCHLER
Penciled by PACO MEDINA
Cover by ADI GRANOV
Variant Cover by PACO MEDINA
“CURSE OF THE MUTANTS, ” PART 5
The Vampire Nation’s army is unleashed on Utopia, with vampire Wolverine leading the charge – and, boy, does he have a bone to pick with Cyclops! Meanwhile, the newly resurrected Dracula is nowhere to be found. So why is Cyclops smiling?
32 PGS./Rated T+ …$3.99

arrow
arrow
    全站熱搜

    UraniaChang 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()