close

噁...一肚子秋葵...

買了一堆香吉士跟兩丸綠藻(不是水果跟植物喔),大概是太想念索香官配這兩隻的關係,但是龍哥的數量一直沒進展啊~~~ Marvel超不會作生意的...不過我還是最愛龍哥!

NDS的海賊王特典很好玩耶!可惜我卡關了... (僅僅半天的時間就卡住了...)到底是索隆太弱、騙人布開外掛,還是我實在太遜了?話說我的真三國無雙也還卡在虎牢關,任憑我的趙雲如何努力也打不贏...不公平,呂布作弊啦!哪有人這麼強還帶隻闢邪的!作為三國最強武將可以勝之不武嗎?貂蟬會討厭你的喔!快點讓我打敗啦!(雖然貂蟬不管怎樣都會討厭你的...)

 

Days of Future Past是很經典沒錯...但是也不要一直拿出來重複使用好嗎?

會被用壞的(?)!














NEW MUTANTS #17


STORY BY Zeb Wells
ART BY Leonard Kirk
COLORS BY Guru-eFX
LETTERS BY VC - Joe Caramagna
COVER BY Dave Wilkins
PUBLISHER: Marvel Comics
COVER PRICE: $2.99
RELEASE DATE: Wed, September 15th, 2010

“FALL OF THE NEW MUTANTS”

Project Purgatory has captured [CENSORED] and the New Mutants are on their way to get it back. If only the New Mutants knew that Project Purgatory has a 10 mutant kill-team waiting for them. Who is this kill team and where did they come from? The answer will take you all the way back to a classic X-Men crossover! The New Mutants will never be the same, thanks to Zeb Wells (AMAZING SPIDER-MAN) and Leonard Kirk (DARK X-MEN, CAPTAIN BRITAIN & MI 13)! Part 3 (of 5)
arrow
arrow
    全站熱搜

    UraniaChang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()