不知道為什麼,我越來越覺得X教授是一個很邪惡的存在...大概是因為如果我處在Marvel的世界裡,Telepathy應該會是我最排斥/不信任的能力(假如我跟龍哥一樣自小被從地獄裡撿回來教養也許另當別論,但是就我自身現狀立場來說,我肯定不信任X老爹的...對不起,我就是標準一個保守謹慎的魔羯座),因為覺得隱私會被侵犯,而且幾乎無法確信Telepath們會不會信守道德的教條(至少小艾瑪絕對不會,即使是美女,我也謝絕她不請自來跑到我的腦袋裡...),即使他們拍胸脯保證。

 

 














UNCANNY X-MEN #533

Written by MATT FRACTION & KIERON GILLEN

Pencils & Cover by GREG LAND

“QUARANTINE” Part 4 (of 5).

The public gets what the public wants - and the public wants “X-Men.” The Sublime Corporation is here to provide, at a cost. Both financially and for the safety of the entire world. It's the gala product launch that everyone will be talking about. If only the actual X-Men weren’t dying of the power-sapping flu on Utopia so they could stop this.

32 PGS./Rated T+ ...$3.99

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    UraniaChang 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()