看到草帽們的新造型,看樣子我得對鬍子這件事妥協,龍哥有鬍渣、香吉士有山羊鬍(反白以免有人不慎踩到地雷...好吧,身為XX染色體我必須承認對鬍子這東西對男人的意義完全莫宰羊),雖然說後者看久了其實還挺有型的,因為愛就接受了,反正不妨礙我萌ZS就好,可是龍哥的鬍渣還是讓我很怨念...不完全是造型的問題,而是跟個性實在不搭啊...

 

其實我最不能接受的還是Franky,我對猩猩實在無愛,唉...至少小香是完整的,我就看開點,反正598跟599話尾田都給了點ZS的甜頭了嘛~

 

那何時Marvel也能再給點龍哥跟他家寵物的曖昧甜頭咧?(最好再加上小艾瑪啦!)

 

 
















X-MEN LEGACY #240


STORY BY Mike Carey
ART BY Clay Mann, Jay Leisten
COLORS BY Brian Reber
LETTERS BY VC - Cory Petit
COVER BY Leinil Francis Yu
PUBLISHER: Marvel Comics
COVER PRICE: $2.99
RELEASE DATE: Wed, September 29th, 2010

“COLLISION” Part 3

The city of Mumbai is coming apart at the seams, torn asunder by freak energy storms…and Rogue and Magneto have finally discovered their source: The Children of the Vault have returned. And the X-Men may not be enough to stop them. But might their “new mutant” tip the scales in their favor?
arrow
arrow
    全站熱搜

    UraniaChang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()